Sad Story In Urdu
sad story in urdu

“سچی محبت”

ایک بار ایسا ہوا کہ ہم میاں بیوی میں چھوٹی سی بات پر لڑائ ہو گئ, گرمیوں کی رات تھی ہم دونوں اپنی اپنی جگہ پر سو گئے. آدھی رات کو مجھے پیاس لگی واٹر کولر پاس ہی میز پہ پڑا ہوا تھا میں نے خود اٹھ کر پانی پیا. اچانک میں نے مڑ کے دیکھا تو وہ مجھے غصے سے دیکھ رہی تھی اور بولی کہ آپ نے پانی خود کیوں پیا…؟ میں نے بھی غصے اور اکڑپن سے جواب دیا ہاتھ,پاؤں سلامت ہیں خود پی سکتا ہوں مفلوج نہی ہوں……

وہ قریب آ کر میرا گریبان پکڑ کر بولی کہ ایک بات غور سے سنو لڑائ اپنی جگہ لیکن میں اپنا حق اور خوشی نہیں چھیننے دوں گی. پتہ ہے آپ کو پانی دیتے ہوئے مجھے کتنی خوشی ہوتی بھلے ہی بات چیت بند کیوں نہ ہو لیکن پانی آپ خود نہیں پئیں گے….. اس کی آنکھیں نم اور نازک سرخ تھیں اسے گلے لگایا اور جھگڑا ختم کر دیا.

اور اب دس سال بعد

جب رات کو تین بجے پانی پینے کیلیے اٹھتا ہوں تو دیوار پہ لگی اس کی خوبصورت تصویر بھیگ جاتی ہے یا شاید میں اسے بھیگی ہوئ آنکھوں سے دیکھتا ہوں اور یاد آتا ہے وہ کہتی تھی کہ “محبت” مر نہیں سکتی..

اپنے قریب لوگوں کی زندگی میں ہی قدرکیجئے

sad story in urdu
Sad Story In Urdu

میں نے تمہیں کبھی بددعا نہیں دی…

پر میرا دل کرتا ہے کہ تمہارا ایک پیارا سا بیٹا ہو.

تم اُسے خوب لاڈ پیار سے پالو بڑا کرو، پڑھاؤ لکھاؤ.

اور لڑکپن میں اسے کسی لڑکی سے بے انتہا محبت ہوجائے

وہ لڑکی اس کے ساتھ جینے مرنے کی قسمیں کھائے.

اور اپنی محبت میں جکڑ لے اور پھر اچانک گیارا سالوں بعد وہ لڑکی اس سے بے وفائی کرلے.

اور اُسے وہاں پر چھوڑ دے جب اُسے منزل بہت قریب نظر آرہی ہو اپنے سب خواب عنقریب پورے ہوتے دکھائی دے رہے ہوں تب وہ لڑکی اسے چھوڑدے.

اور تم اپنے بیٹے کا تڑپنا دیکھو.

اُسے گُم سُم پاؤ….رات بھر رونے اور جاگنے کی وجہ سے اس کی آنکھوں کے گرد سیاہ حلقے دیکھو.

اس کی بیان نہ کرسکنے والی اذیت کو محسوس کرو اور پھر تم اپنی بے بسی اور نم آنکھ لئے سوچو کہ یہ سب پہلے بھی کبھی ہوچکا ہے.

تمہارے دل میں میری تصویر جھلک پڑے اور پھر تمہیں احساس ہو مکافاتِ عمل کیا ہوتا ہے.

میں نہیں چاہتا ایسا پر میرا دل چاہتا ہے.

 

Leave a Reply